środa, 6 sierpnia 2014

3. Siatkówka

Hej!
A dziś będzie o czymś, co kocham! Od dzieciństwa mam do czynienia z różnymi sportami, ale to siatkówka jest moją pasją. W podstawówce i gimnazjum grałam w reprezentacji szkoły, ale niestety w liceum nie mam na to czasu. 
Moja przygoda z siatkówką zaczęła się jak miałam 5 lat, wtedy mój brat zaczął się tego uczyć i przy okazji ja coś podłapałam, czasami grałam z nim, czasami z koleżankami z sąsiedztwa i tak się uczyłam. W podstawówce się nudziłam jak graliśmy w siatkówkę, bo mało kto umiał w mojej klasie grać, ale wyrównywałam to sobie na sksach. W gimnazjum było już ciekawiej, bo nauczycielka wfu się przykładała do tego, żebyśmy potrafiły dobrze grać. A w liceum niestety rzadko gramy.
Gdy tylko mam okazję to gram, ale również uwielbiam oglądać siatkówkę. Wiernie kibicuję naszej reprezentacji i mam nadzieję, że na mistrzostwach świata się popiszemy. Wiem, że nasi siatkarze są zdolni i na pewno dadzą z siebie wszystko. 
Co do rozgrywek klubowych, to oglądam je rzadziej. Klubem, któremu kibicuję jest Asseco Resovia Rzeszów, ale w tym sezonie na pewno zwrócę uwagę na Lotos Trefl Gdańsk. W końcu trenuje go Andrea Anastasi. Cieszę się, że trenuje polski klub. 
Są osoby, które lubią tylko siatkówkę halową, a nie przepadają za plażową. Moim zdaniem siatkówka plażowa jest również warta uwagi. Dwóch zawodników,  którzy muszą sobie nawzajem ufać,wierzyć, że ten drugi odbierze. Jednocześnie jest to sport wyczerpujący, bo bieganie i skakanie na piasku nie jest łatwe. Gra się zazwyczaj, gdy są wysokie temperatury, zdarza się, że w deszcz, w siatkówce halowej zawsze są identyczne warunki. Siatkówka plażowa to naprawdę fajny sport.
Podsumowując, siatkówce poświęcam naprawdę dużo czasu. Pierwsze co robię włączając komputer, to sprawdzam nowości o siatkówce. Możecie się spodziewać, że od czasu do czasu będą się u mnie pojawiać najnowsze informacje ze świata siatkówki.

A Wy co sądzicie o tym sporcie?

6 komentarzy:

  1. siatkówka jest świetna;) też ją lubię:) wg każdy rodzaj sportu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle nie przepadam za sportem, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię OGLĄDAĆ siatkówkę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. grać nie lubię, zdecydowanie wolę piłkę nożną albo ręczną. Ale na reprezentację fajnie popatrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam grać w siatkówkę, zarówno halową jak i plażówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Siatkówka była moją zmorą w średniej, nie grałyśmy w nic innego ;/

    OdpowiedzUsuń