sobota, 16 sierpnia 2014

8. Studio Accantus

Hej ;)
Tak jak ostatnio mówiłam, dzisiejszy post będzie poświęcony studiu Accantus. Jest to studio nagraniowe, mające na celu szerzenie musicalu w Polsce w najlepszej formie. Realizuje szeroko pojęte projekty musicalowe i teatralne. Głównie są to Polskie wersje piosenek. Nagrywani są wokaliści, piosenkarzy i aktorzy. W jednym z ostatnich nagrań również muzykę sami nagrali.
Słyszał Was ktoś o Kubie Jurzyku? Był w X factorze, a ja go znalazłam najpierw w studiu, potem wróciłam do odcinków z nim.
Moim zdaniem każdy z wokalistów wczuwa się w swoją rolę, są aktorami, emocje słychać nie tylko w ich głosach, ale także są one wyrażone w mimice ich twarzy, gestach. Jednym z najlepszych przykładów jest Adrian Wiśniewski.
Te oczy *_*
I tu... Naprawdę jakby śpiewały to dwie osoby... ;p

Muzyka nagrywana jest z nie tylko z różnych musicali, ale także z bajek. W sporej części ich wersji się zakochałam <3
Kuba Jurzyk :)
Kto tego nie zna? "Król lew" 
"Upiór w operze" genialne
Nie pobije Edyty Górniak, ale też ładne :)

Moim zdaniem Studio Accantus jest genialne! Polecam wszystkim, każdy coś dla siebie znajdzie ;P
Pa :*

13 komentarzy:

  1. Przyjaciółka wysłała mi jakiś czas temu Kube Jurzyka na facebooku i od razu zakochałam się w jego nieziemskim nie tylko wyglądzie,ale i głosie. Jest fenomenalny! A co do Adriana Wiśniewskiego to przerażają mnie niektóre jego miny podczas śpiewu,haha,ale widać,że wczuwa się w to i utwory wychodzą mu znakomicie! Godne pozazdroszczenia głosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głos i wygląd idealne :D Adrian też mnie przeraża ;p

      Usuń
  2. Nigdy nie słyszałam o Kubie Jurzyku, a szkoda ;<

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o Kubie Jurzyku nigdy ;p
    Takie studio to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie słyszałam o Kubie Jurzyku.
    Fajnie, by było pracować w takim studiu.

    Zapraszam: www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z kuzynką niedawno to oglądałam. To jest fenomenalne. :)

    edzia-photoamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o Jurzyku, ale może dlatego, że niespecjalnie śledzę programy tego typu a właściwie w ogóle nie śledzę ;D nie mam tv w domu, nie używam ;)
    Mi wychodzi raz lepiej, raz gorzej, tylko nie przyswoiłam sobie tych wszystkich słupków ścisłych, takich, owakich i w sumie to na czuja robię ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe:) takie studio całkiem fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o Kubie Jurzyku i studiu gdy dodali swoją pierwsza piosenkę ;) To znajomi kuzynki, jestem szczególnie fanką pana Adriana Wiśniewskiego, jest fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie mieć takich znajomych :D
      Pan Adrian Wiśniewski jest genialny, jego wczuwanie się w piosenkę ;P

      Usuń
  9. nic nie wiem i jak o Kubie Jurzyku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten Król Lew jest mistrzowski! :o

    OdpowiedzUsuń