czwartek, 14 sierpnia 2014

7. Cytatowo

Hej!
A dziś tak na przywitanie była piosenka, którą ostatnio często słucham. Moim zdaniem jest to najlepsza wersja "We are the world". A słucham jej tak często, bo robiłam filmik podsumowujący pracę wolontariatu w gimnazjum w roku szkolnym 2013/2014 i koordynator poprosił mnie, żebym jako podkład wstawiła tą piosenkę. Tak więc, wstawiłam ją już na początku i potem przy sprawdzaniu poprawek, jak odtwarzałam filmik, cały czas leciała, więc nauczyłam się jej już prawie na pamięć.
A wracając do tematu posta, dziś wstawię kilka cytatów bliskich mojemu sercu. 

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą zostaną po nich buty i telefon głuchy.
W ostatnich dniach ten cytat jest dla mnie bardzo ważny.

Kto to jest przyjaciel?
To drugie ja.
Bo przyjaciele są najważniejsi ;p

-Puchatku?
-Tak Prosiaczku?
-Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.
Cytat z "Kubusia Puchatka", piękny :)

Krzysztof Ignaczak: Mamy narkomana w drużynie. Bo ćpa, chłop ćpa...
Piotr Nowakowski: Matka wie, że ćpiesz?
Bartosz Kurek: (śmiech) Piter!
Piotr Nowakowski: To klasyk, z kwejka przecież.
"Igłą szyte" kocham to <3 Idealne na poprawę humoru.

 "Kto czyta książki, żyje podwójnie"

"Wystrzegaj się ludzi jednej książki"

"Czytanie jest dla umysłu tym, czym gimnastyka dla ciała."
ten cytat jest na mojej sali gimnastycznej ;p

"Książka - to mistrz co darmo nauki udziela, kto ją lubi - doradcę ma i przyjaciela, który z nim smutki dzieli, pomaga radości, chwilę nudów odpędza, osładza cierpkości."

"Książka stanowi cudowny przedmiot, dzięki któremu świat poczęty w umyśle pisarza przenika do umysłu czytelnika... Każda książka żyje tyle razy, ile razy została przeczytana."

"Siatkówka jest powiem sportem wyjątkowym."
Zdzisław Ambroziak

"Siatkówka to takie puzzle, w których każdy element musi do siebie pasować."
Krzysztof Ignaczak 


Te cytaty mówią o tym, co jest dla mnie najważniejsze: bliscy, przyjaciele, książki, dobra zabawa i siatkówka. Nie potrafiłabym bez tego żyć. Książki? Są ze mną od zawsze. Siatkówka? Od kilku, kilkunastu lat. Rodzina? Wiadomo, od urodzenia. Przyjaciele? Z najlepszą przyjaciółką znamy się od zerówki, czyli we wrześniu będzie to 11 lat, a po drodze pojawiali się inni przyjaciele, jedni na dłużej, inni na krócej, ale z tą jedną osobą nic nas nie mogło rozdzielić. W gimnazjum chodziłyśmy do różnych klas, teraz jesteśmy w różnych szkołach, w roku szkolnym mieszkamy w innych miejscowościach, ale czy to jest dla nas przeszkodą? Nie.
Tak więc, te cytaty mówią o mnie wiele.
A dziś już znikam. W najbliższym poście będzie trochę muzyki. Słyszał ktoś o Studiu Accantus? Nie? To usłyszycie. :D

Pa :*

Ps. Podoba Wam się nowy wygląd? Przy nim mam zamiar pozostać ;)

11 komentarzy:

  1. fajny wygląd.

    i super cytaty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne cytaty :3
    Podoba mi się tu :)
    Fajny wygląd ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cytaty, ale wygląd bloga jest jeszcze lepszy ;)
    Może wzajemna obserwacja?

    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog.
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i licze na rewanż.
    hiipaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne cytaty ;) Większość kojarzę, ale przeczytałam tez kilka nowych :)
    Dziękuję za odwiedziny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam cytaty! towarzyszą mi zawsze i wszędzie i nie wyobrażam sobie życia bez cytatów :)
    co do filmiku, a raczej piosenki - kocham ją! a tej wersji nie widziałam wcześniej. włączyłam i miałam TAKIE CIARKI, że nie wiem nawet jak to opisać. aż mi się zimno z tych ciarek zrobiło. przepiękne, przeszczere, przecudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog , lubię tu zaglądać ;*


    zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cytaty,zwłaszcza spodobał mi się cytat "Kto czyta książki, żyje podwójnie".:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń